dimecres, 21 de setembre del 2011

LA VIDA DELS LLIBRES

M'escriu l'Albert i em diu que ha vist Una pedra sura damunt d'una taula a ca l'editor. Rebo també un missatge de la Marina que parla d'una ressenya de les 50 odes a la pàtria que no he llegit, i penso que sé que el llibre existeix però encara no l'he arribat a tenir a les mans: n'espero de fa dies un parell d'exemplars que els serveis de correus em van duent amb barca, amb calma. En José Luis Regojo, amic i traductor de Gary Snyder, m'avisa que acaba de penjar al bloc una crònica minuciosa i amable de la seva lectura de Rapala i per un moment és com si em parlessin de l'obra d'algú altre. La Laia em posa al dia de gestions en curs relacionades amb la versió de Stevenson. Tots plegats van fent la seva. Com els fills, cada llibre té la seva vida. I fa gràcia seure a veure'ls com s'espavilen.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.