dimecres, 27 de juliol del 2011

MESSILONIA

A la llibreria de la universitat, quan vaig a pagar, s'inicia la conversa natural sobre si ets professor o no, ah, acabes d'arribar, d'on véns?, i llavors, quan dic la paraula màgica ("De Barcelona") a l'home (ganàpia, més gran que jo) se li estova la cara i apunta: "Llavors potser t'agrada el futbol..." Quan responc que sí fa una mena de somriure beatífic i em pregunta, baixet: "No hauràs vist mai jugar Leo Messi al camp?". I llavors ja està, ja enfilem la conversa i ja tinc un aliat per sempre a la caixa de la botiga, amb recomanació que no em perdi els partits de l'equip d'aquí, que l'any passat va guanyar l'Ivy League ("Juguen bé. Al seu nivell, vull dir", i somriu).


1 comentari:

  1. Les converses més curioses es donen en circumstàncies surrealistes. I, sortosament, són les que fan fruits més abundosos.

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.