divendres, 11 de gener del 2008

NUESTRAS VIDAS SON LOS RÍOS










Em pregunten si el que recrea el llibre nou de versos és la idea que la vida és com un riu. Tinc tots els números perquè m'ho demanin unes quantes vegades. I no és ben bé això: jo penso que més aviat som com pescadors, que no és exactament el mateix. Em sembla que una de les coses que podem jugar a fer, una de les actituds possibles davant del fluir incessant de tot, és la suma de la paciència, la fe, la intensitat en la mirada i l'entrenament en l'alegria i sobretot en la decepció del pescador de canya. I que bona part dels nostres esforços i ambicions s'assemblen al curs repetit i vacil·lant de la minúscula, magnífica rapala.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.