diumenge, 21 de febrer del 2021

SINGS LIVE

Al fil de l'entrada d'ahir. Coses a ser en una altra vida: Colin Meloy, o el noi aquell que m'hi feia pensar a la cafeteria nova al centre de Hartford, amb els seus vinils i els exemplars de Poetry i el cotxe aparcat just al davant, a l'altra banda del vidre. I d'on em ve Meloy? No dels Decemberists, ve d'abans. Potser de la cover de "Everyday is like Sunday" o "Jack The Ripper", o de la fantasia d'aquell nen menut carrer Teodora Lamadrid avall d'agafar el mànec de la guitarra i saber fer-ne sortir alguna cosa que no fossin grinyols i que lligués amb una veu com la meva que ja no fos la meva, o perquè jo també vaig somiar ser arquitecte (i també desafino al final de la cançó), perquè ha anat a parar amb mitjans humans a un lloc discret i bo?

 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.