dilluns, 14 de desembre del 2015

TRIES (DE LLIBRES)

Pels que dubteu quan entreu en una llibreria, i ja us temeu com haureu de resoldre alguns dels regals de Nadal i Reis, VilaWeb ha preparat aquesta molt bona proposta: la tria d'una pila d'editors (sembla mentida, que encara n'hi hagi tants) d'entre les novetats del seu catàleg... i dels d'altri.

Hi trobeu a faltar alguna cosa? Jo hi posaria també, dels llibres recents que tinc per sobre de la taula, La sala d'estar és un camp de futbol, de Josep M. Fonalleras (Ara Llibres), l'antologia de Francesc Fontanella que han preparat per a Empúries Pep Valsalobre, Eulàlia Miralles i Albert Rossich (O he de morir o he d'amar), Sobre una neu invisible, dietari de Vicent Alonso (PUV) i la reedició (revisada per l'autora) de Pedra de tartera de Maria Barbal, a Columna, que duu a més de regal el volum Pedres de tartera amb una cinquantena de textos d'homenatge.



2 comentaris:

  1. Cada dia tinc més clar que per ser editor s'ha de patir alguna perversió (els llibreters ocupen el segon lloc). Consti que no em queixo: m'agraden les perversions.

    ResponElimina
  2. Jo recomano el del meu pare, Jesús Bonals, Concert per a la mà esquerra, d'Editorial Andorra.

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.