divendres, 10 d’abril del 2015

PASQUA ABANS DE RAMS

Jo ahir, per celebrar que era dijous, que ja som a l'abril i que tenia una estona lliure (i perquè sí, què caram), vaig decidir fer Pasqua abans de Rams i regalar-me els llibres de Sant Jordi.

I ja tinc James Salter, Elizabeth Hardwick, Pier Paolo Pasolini, Charles Simic, Marta Rojals, Mireia Calafell i un tal Sèneca a sobre de la taula, pel que pugui passar. Així dijous 23 podré passejar i badar de gust, sense patir per si són o no a les piles i si arribo o no a agafar-los sense aixafar algú altre.



3 comentaris:

  1. Jo m'he d'acabar dos llibres per fer-ne ressenya abans de Sant Jordi!
    Josep M. Fonalleras, La sala d'estar és un camp de futbol, i Petites històries al replà de l'escala, de Maria Vilanova i Vila-Abadal.

    ResponElimina
  2. Avisa quan les publiquis, Helena! Tinc ganes de saber què t'ha semblat el d'en Fonalleras. L'hauria pogut posar a la pila, també, juntament amb "La lectura com a pregària" de Joan-Carles Mèlich: són a casa ja fa uns quants dies...

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.