VENDRE I PROMOURE
Tot canvia no pas perquè tot resti igual, sinó perquè el tot de què parlem pugui continuar viu, i en trànsit. La frase manipulada és meva, no de Lampedusa, però es deixa aplicar a un grapat d'assumptes. També a l'edició, la venda de llibres i la promoció de la lectura en aquests temps nostres aparentment trasbalsats de dalt a baix (o potser de fins enfora) per internet. Aquest dilluns a la tarda un editor de primera (Xavier Mallafré, Director general del Grup 62), un llibreter de primera (Damià Gallardo, responsable de Laie CCCB) i una gestora cultural de primera (Assumpta Bailac, gerent de Biblioteques de Barcelona, exdirectora general de Promoció Cultural) seuran junts a la Seu del Barcelonès de la UOC (Rambla de Catalunya, 6, 1r, a les set de la tarda) per mirar de confrontar i complementar els seus punts de vista sobre com Vendre llibres i promoure la lectura en temps d’internet. L'acte forma part del cicle de Converses associat al Postgrau sobre "Llibre, literatura i lectura en la societat de la informació" que la UOC, el Grup 62 i Leqtor posen en marxa a partir del proper mes d'octubre.
Aquesta entrada d'avui val per una invitació.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per la vostra opinió
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.