dilluns, 9 de juny del 2014

RELLEGINT

"Puc dir que rellegir Mentre parlem de cap a cap per a aquesta reedició ha sigut un exercici també en certa mesura melancòlic. Algunes anotacions em sorprenien molt, d'altres m'entendrien; mentiria si no admetera que en més d'una m'he reconegut, o potser evocat, o si afirmara que cap no m'ha avergonyit. Sí, així escrivia jo. Així era jo. Dins aquest peculiar viatge al passat, molt sovint he sentit, no sense astorament, que eren just les parts llavors suprimides, que ara anava restituint una rere l'altra als llocs corresponents, les que se'm mantenien més vives, les que em transmetien una proximitat més íntima i cordial, potser perquè pel fet mateix d'haver restat tant de temps inèdites encara no me les havia embalsamades."

 Enric Sòria, Mentre parlem. Fragments d'un diari iniciàtic (Universitat de València, 2013). Nova edició íntegra i revisada




0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.