dimecres, 3 d’abril del 2013

LECTORA

Miquel Àngel Llauger, blogaire, lletraferit, amic i poeta (ordeneu-ho com més us convingui), m'ha regalat aquesta versió lliure de "Selecting a reader" de Ted Kooser, un nom poc conegut per aquí i que a tots dos ens agrada. Jo li he demanat permís per compartir el perfil d'aquesta meva (i seva, i de Kooser) lectora amb tots vosaltres. I m'ha dit que endavant. Endavant, doncs.











LA LECTORA QUE VULL

La vull, primer de tot, que sigui guapa,
i que quan va
a fer un passeig es trobi amb els meus versos
crepusculars.

Que el cabell li degoti per l’espatlla,
sense eixugar,
i dugui l’abric brut perquè rentar-lo
li surt molt car.

Que dins la llibreria s’entretingui
examinant
les meves poesies i les torni
a col·locar.

I que li digui al llibre, quan el desi:
“Amb el que vals
podria dur l’abric a la bugada”.
I és el que fa.

  Ted Kooser,
  versió lliure de M.A. Llauger

1 comentari:

  1. Jo encara és hora que dugui l'abric a la tintoreria aquest hivern. Mai em va bé de pagar el que val. En canvi no em reca de pagar per un llibre de poesia o no.

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.