divendres, 7 d’octubre del 2011

ANNA TOLSTOI

"Me’n penedeixo? Gens. Encara que vaig tenir una crisi nerviosa i que encara avui tinc dificultats per a parlar d’alguns detalls de la meva detenció, no em penedeixo de res. He pogut comprovar personalment que els meus personatges, els herois dels meus reportatges, no han mentit. Ningú no podrà acusar-me d’inventar-m’ho, perquè ho he experimentat en la meva pròpia carn.(…) La majoria dels qui han estat torturats i tractats sàdicament han mort. En el seu cas l’execució no va ser cap farsa. I jo sento ara que visc per ells…" (Anna Politkòvskaia)

 Carles Torner, "Tolstoi és el culpable" (VilaWeb, 7-X-2011)


1 comentari:

  1. Molt valents, però em pregunto si poden llevar-se sabent que algú els vol eliminar pel fet de saber i difondre massa coses. Una altra periodista russa era entrevistada a La Vanguardia el dijous. Putin fa por.

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.