dimecres, 11 d’octubre del 2006

REGAL D'ANIVERSARI

(. . .)

PD. Mentre escolto la quinzena pista a I'm Your Man, la banda sonora de la pel·lícula-homenatge a Leonard Cohem, em trobo recitant amb Perla Batalla i Julie Christensen, com en un himne, We asked for signs, the signs were sent: vam demanar senyals i van arribar els senyals. I un calfred trist i fred em recorre l'espinada. Elles continuen:

I can't run no more
with that lawless crowd
while the killers in high places
say their prayers out loud.
But they've summoned, they've summoned up
a thundercloud
and they're going to hear from me.


I després enfilen amb força la tornada:

Ring the bells that still can ring
Forget your perfect offering
There is a crack in everything
That's how the light gets in
.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.