divendres, 28 d’abril del 2006

SOSPESO

Jordi Llavina, Isidre Martínez Marzo, Francesc Parcerisas, Josep Pedrals, Josep-Lluís Roig, Martí Sales, Irene Tarrés, Mireia Vidal-Conte, les Montañas en la niebla basques editades per Jon Kortazar... Se m'acumulen els llibres de poemes recents per llegir. Sort que era un gènere en crisi!

D'entre tots, escullo i transcric un poema de Memòria de tu i de mi, el llibre nou d'una Montserrat Abelló ja ben endinsada en els vuitanta anys a les elegants Edicions de la Guerra (Denes Editorial) que Vicent Berenguer acomboia amb mà intel·ligent i generosa...


M'ATURO A SOSPESAR

M'aturo a sospesar
el meu viure. I ja no sé
qui sóc

M'estavello
en les preguntes,
m'esquinço
en les respostes

Camino a les palpentes.

He perdut l'ombra,
la veu.
Em fugen    les paraules.


A VilaWeb podeu descarregar-vos (38,8MB) i escoltar una recent lectura que Abelló va fer al cicle "Antologies" coordinat per Oriol Izquierdo al Col·legi de Llicenciats. També aquí les TIC ens ajuden (ens haurien d'obligar) a canviar el discurs queixós. Tot a l'abast.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.