dilluns, 11 d’abril del 2005

SÍ, SÍ, SISA

Ara que n'hi ha tant(e)s que s'omplen les columnes parlant de falta d'idees i de baix to cultural nostrats, les declaracions de Jaume Sisa són un boca a boca. Transcric (traduint-les de la llengua de Ricardo Solfa) diverses frases lucidogalàctiques d'una notícia/entrevista de divendres a El País...

"A mesura que passa el temps, em situo més i més enrere a l'espectacle de la vida. Avui em conformo a no fer-me mal."

"El món va massa de pressa i jo sóc massa lent."

"Ni sé ni puc ni vull estar al dia de res. Ni tan sols no desitjo estar a l'any de res. Em basta estar al segle d'alguna cosa."

"Ells [els músics joves del nou disc] han aportat velocitat i jo distància. És un pacte que ens permet ser en un punt mig entre la congelació i l'incendi."

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.