dilluns, 3 de maig del 2004

M'HI RABEJO, SÍ

[Avís: aquest post no és per a gent fina, intel·ligent o equànime. Ja sé que la majoria dels habituals del Flux aplega totes tres qualitats, però he decidit escriure'l igualment encara que sigui només per poder-lo rellegir jo tantes vegades com calgui...]



Resulta que en el subgènere literari de les cròniques futbolístiques hi ha, per al meu gust, un nom d'autor per damunt dels altres: Santiago Segurola, un madridista de pro (cap de la secció d'esports d'El País) que hi veu, hi toca i, sobretot, ho sap escriure d'allò més bé. Segurola té consultori a la versió digital del diari, i és d'allà que transcric aquesta resposta fresca del dia:

LUIS.-- Sr. Segurola: ¿No le parece que se afronta la situación del Real Madrid de forma emocional? Detecto en el análisis periodístico un vaivén permanente unido a los resultados del momento. Desde mi punto de vista, el R. Madrid es hoy en juego lo mismo que era en septiembre pero con menos gol y menos victorias.

S. SEGUROLA.-- No he cambiado mi posición: cuando el Madrid ganaba se me acusaba de pesimista. No lo era. Creía que tenía dinamita y una mandíbula de cristal. También creía que los pavones no están en condiciones de asumir papeles que no les corresponden, al menos en el Madrid. No se puede pedir a chicos que no logran que el Madrid B suba a Segunda División A que mantengan al equipo al frente del fútbol mundial.Por lo demás, se han producido algunas novedades: Raúl está en la peor temporada de su vida, Ronaldo se ha lesionado en los momentos decisivos de la temporada, Zidane parece súbitamente envejecido y Roberto Carlos ha fallado como nunca. Beckham, que parecía transmitir energía en su entusiasmo inicial, se ha convertido en el medio centro que es: una calamidad.


Ah, quin gustet que dóna, de tant en tant, el trist, l'irracional, l'injust rabejament...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.