MARQUES BARCELONA
El número 90 de la revista Barcelona Metròpolis inclou un ampli dossier sobre la "Marca Barcelona" amb peces de Gaziel sobre la Barcelona cervantina ("Mar alegre, tierra jocunda, aire claro", publicat el 1930 al Libro de Oro de la Exposición de Sevilla i aplegat per Jordi Amat a Tot s'ha perdut), del catedràtic de Stanford Joan Ramon Resina ("Desmarcar-se de la marca"), del mantenidor d'aquest blog ("Imaginar una ciutat"), de Francesco Indovina, professor de Planificació del territori a Venècia i a la Facultat d’Arquitectura de Sàsser ("Ciutat metropolitana o ciutat de ciutats"), de Juan Carlos Belloso ("Construir marca, fer ciutat"), expert en imatge i competitivitat de territoris, d'Enric Vila Delclòs ("El secret de Barcelona"), del director general de Moritz, Albert Castellón ("Barcelona-Catalunya: un ‘cobranding’ indispensable"), i de l'economista Miquel Puig Raposo ("Barcelona, on vas?").
Tots els articles són consultables en obert, i n'hi ha versió en català, castellà i anglès.
© Sagar Forniés |
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per la vostra opinió
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.