ENCOFRATS
A Jot Down Cultural Magazine, el periodista i corresponsal Enric González enumera i contraargumenta deu coses que se suposa que han passat a Espanya amb l'adveniment de la democràcia però que ell no es creu. La tercera diu:
"Hubo un milagro económico. El supuesto milagro no fue otra cosa que un proceso de convergencia y unión monetaria con el resto de Europa, por el cual los tipos de interés quedaron por debajo de la inflación real y España se inundó de capital extranjero. Vendimos ladrillo, deuda y sol, lo cual equivale a plantar cizaña en el césped: las actividades especulativas desplazaron a las productivas. En realidad, sí hubo algo milagroso: que un mal encofrador ganara más que un buen médico. El gran problema de España es que carece de una economía realmente productiva y capaz de competir en el mundo, y por eso no crece, y por eso padece un desempleo endémico."
Doncs això. I si la comparativa la fas amb un investigador, encara s'entén millor.
ResponEliminaÉs una gran veritat, òbvia des de fa dècades. I si hem sigut capaços de veure-ho nosaltres, que no som experts, per què els polítics que hi entenen no han fet prou per canviar la situació quan era fàcil fer-ho?
ResponElimina