dimarts, 26 de juny del 2007

D'AQUESTA AIGUA











Jo que sempre m'he rigut sense gaire delicadesa dels que emocionats compraven entrades per anar un cop a l'any, com si fos pasqua, al retorn miraculós de tants grups "de la nostra epoca", i dels que paguen el que no es gasten en una bossa plena de llibres o de bon vi per veure a dos-cents metres de distància quatre jaios de seixanta tacos vestits de carnestoltes infantil saltant amb mesura i cantant amb crosses. Jo que enterro al fons dels prestatges els gransèxits i els encaraguantem dels grups que no se saben jubilar. Jo que vaig engegar l'amic que em preguntava si tenia entrades per al concert de reaparició dels Police a Vancouver. Jo, pecador, confesso que ahir vaig marcar amb retolador fosforescent a l'agenda la data de l'u d'octubre i que divendres cauré en la temptació...

The guilty get no sleep
In the last slow hours of morning
Experience is cheap
I should've listened to the warning
But the cradle is soft and warm

Into temptation
Knowing full well the earth will rebel
Into your wide open arms
No way to break the spell
Don't tell

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.