COM MIREM EL QUE VEIEM
Via volldamm.net he anat a parar a "The Best of Eyetrack III: What We Saw When We Looked Through Their Eyes", un text d'alt interès per als que ens dediquem a fer i a mirar pàgines web, amb un resum d'un estudi de Steve Outing i Laura Ruel sobre com es mouen els nostres ulls en arribar a un web que no coneixen ("The eyes most often fixated first in the upper left of the page, then hovered in that area before going left to right. Only after perusing the top portion of the page for some time did their eyes explore further down the page."), què mirem i què llegim i, doncs, què s'hauria de tenir en compte a l'hora de fer i refer dissenys d'interfícies.
Entre d'altres coses, hi subratllo una conclusió que anys enrere, quan m'havia de barallar amb dissenyadors gràfics, m'hauria anat molt bé poder citar, a la recerca d'autoritat davant la dictadura de la moneria brillant: "Smaller type encourages focused viewing behavior (that is, reading the words), while larger type promotes lighter scanning." I, al cap i a la fi, penso que potser no només parla de disseny de pàgines web, ni tan sols de disseny de cartells, ni de disseny...
diumenge, 19 de setembre del 2004
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per la vostra opinió
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.