dimarts, 26 d’octubre de 2010

ESTRATÈGIES DE PROMOCIÓ EDITORIAL

Ahir una editora m'explicava l'acudit que tal com van les coses caldria posar un senyal al mapa cada vegada que un client entra en una llibreria i compra un llibre teu lliurement i alegre, i els jocs desesperats d'alguns llibreters amb factures i dates de devolució. I avui em trobo al correu aquesta foto... Perquè després diguin que la gent no s'espavila, que som un país que no innova.

3 comentaris:

  1. Ves que n'hi haurà més d'una que només en comprarà 2, per allò de: "què caram faig amb un llibre!"

    ResponElimina
  2. Que en prenguin nota els llibreters i els editors. Per cada pack de tres llibres podrien regalar unes calcetes, uns calçotets o, millor, uns mitjonets de llana que a l'hivern van molt bé quan estàs assegut llegint...

    ResponElimina
  3. Un a pregunta..., què era l'usat: els llibres o les calces?

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió