dilluns, 9 de novembre del 2009

AL FAR

Tal com haureu deduït de les darreres entrades si teniu la paciència de passar-vos per aquí amb una certa assiduïtat, l'autor d'aquestes línies ha sortit una temporada a prendre la fresca (bé, no exactament la fresca, de moment) a un país i a una llengua i a un fus horari propers però prou diferents. De tota manera, la idea és que el F l u x no s'aturi. I per tampoc no enterbolir-lo gaire, he estrenat el Far de Jaffa, que fins al meu retorn recollirà algunes impressions de visitant (més que no pelegrí) a la terra per a tants santa.

Si m'hi voleu venir a llegir, hi sereu benvinguts. Aquí a la dreta, a més, a sota de la promo amb la coberta de Que no mori la llum..., hi anirà apareixent el títol de cada darrer apunt del nou bloc, com el senyal titil·lant d'aquest far a l'altra banda del mar nostre.

10 comentaris:

  1. Jaume, veient aquest teu altre bloc, em pregunto si no t'agradaria afegir al Flux la informació sobre el nombre de comentaris de cada entrada, igual com ho fas a Al Far de Jaffa.

    (No cal que publiquis aquest comentari, només volia fer-te el suggeriment...)

    ResponElimina
  2. Ja m'agradaria, benvolgut Anònim, però no puc. O no en sé. Deu tenir alguna cosa a veure amb la plantilla escollida, i em perdo en l'oceà del codi html cada vegada que ho he intentat... :(

    ResponElimina
  3. No sé si has provat això: a "Settings" selecciones la pestanya "Comments" (jo tinc la interfície del blogger en anglès), el primer que surt a la pantalla és Comments , amb les opcions "Hide" i "Show". Si esculls "Show" i graves els canvis, t'haurien de sortir el nombre de comentaris que té cada entrada...

    Jo diria que això hauria de ser igual per a qualsevol plantilla...

    Que vagi molt bé per Jaffa!

    ResponElimina
  4. Jo em pensava que ens parlaves de la Virgínia Wolf, però bé, en tot cas el mirarem, dóna-ho per fet.

    ResponElimina
  5. Ho tinc tot com tu dius i no hi ha manera. Per això penso que ha de ser cosa de la plantilla (Minima Stretch). Faig pública la nostra conversa per si algú altre més savi en sap la solució...

    ResponElimina
  6. Lluís: el joc ja hi és. Perquè com li passava a la Woolf jo també tindré ara una habitació pròpia, i un bon grapat de temps (gairebé) tot per a mi...

    ResponElimina
  7. Avui ha sortit el teu viatge quan sopavem, i la Marta ha dit literalment:
    - I ha de parlar "Tel-avivés" alla?
    Bona sort jaume

    ResponElimina
  8. Un altre suggeriment, perquè el problema que tens segur que no depèn de la plantilla que has triat.

    Si vas a Layout, i cliques Edit a l'espai central "Blog Spot", et surt un pop-up. Sota Post Page Options tens un seguit d'opcions que es poden activar o desactivar. Tens activada la cinquena opció, on hi ha un número i "comentaris"?

    Disculpa si ja has provat tot això... quan estiguis tip dels meus comentaris, no els publiquis :-) No offence, que diuen.

    ResponElimina
  9. Cap problema a seguir la conversa! Ha de ser una minúcia del tipus que comentes, però no pas aquesta: ho tinc tal com tu dius. I he tornat a repassar tota la part de codi html de "Comments" del Flux comparant-la amb la del bloc de Jaffa i són exactament iguals. Vés a saber a on hi ha un botonet o una línia que diu que no surti l'etiqueta 'Comentaris' que jo li dic que surti...

    ResponElimina
  10. Fent una passejada ràpida per la web he vist que no estàs sol :-)

    Això és bona senyal perquè segur que algú ha trobat solucions.

    Si trobo res més concret t'aviso.

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.