dissabte, 8 de gener del 2005

SI JO FOS BISBE O

Què tenen en comú els preservatius, l'homosexualitat i el pla Ibarretxe? Que tots tres són moralment inadmissibles per als bisbes espanyols aplegats en conferència. Si jo fos bisbe i m'avorrís entre setmana al meu palauet modernista de Pedralbes, potser afegiria a la llista de condemnes, posats a fer doctrina i a esmolar la moralitat, alguna minúcia com ara la gana, la guerra o el frau fiscal.

Què tenen en comú Rodríguez Ibarra, Manuel Fraga i Ángel Acebes? Que tots tres han reaccionat de seguida amb propostes clares i contundents contra l'amenaça del secessionisme basc: un els prendria l'Ertzaintza; l'altre suspendria l'autonomia, com ja va fer a Catalunya ("y no pasó nada") Alejandro Lerroux ("que no era un político autoritario, era un radical ya veterano", com qui el cita), i, finalment, el tercer està molt enfadat i exigeix que la setmana vinent Zapatero rebi abans Rajoy que Ibarretxe. Si jo fos president o secretari general, afegiria a la llista de mesures immediates fer que la Real Sociedad i l'Athletic Club comencin sempre els partits amb un penal en contra (l'Alabès i l'Osasuna no, que són dels bons), decretar un boicot nacional a l'idiazàbal i, sobretot, declarar d'utilitat pública i visita obligada aquest web.

També, si jo fos bisbe o president, miraria de llegir una mica d'història i evitar l'ombra de 1934. Però això ja només si em sobrés temps.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.