dilluns, 7 de febrer del 2005

QUE CONSTI

Encara resultarà que això dels blocs és el camí que buscàvem per recuperar el diàleg intergremial... Fa uns dies, en Joan-Josep Isern rebia una trucada personal d'aclariment d'en Jordi Coca després d'un post a "Totxanes, totxos i maons" que el mencionava en relació amb el TNC. Avui m'ha tocat a mi: acabo de parlar per telèfon amb en Miquel de Palol, que m'ha volgut aclarir que de cap manera l'article publicat a l'Avui dies enrere i reprès aquí al Flux no anava per mi: diu que el pretítol ("A propòsit de les pírriques elegàncies de neonoucentistes frustrats") no és seu (m'ho temia) i que, això a banda, el dia que vulgui ficar-se amb mi ho farà sense cap dubte d'identificació possible. Va bé saber-ho. I com que m'he compromès a rectificar per escrit, m'hi poso, però hi trobo un petit inconvenient: m'adono que enlloc del meu comentari jo no deia, ni tan sols insinuava, que l'article de l'Avui anés per qui això signa, sinó que em vaig pensar que s'hi referia a Valentí Puig, Pere Rovira i Àlex Susanna. Ja no sóc a temps de preguntar-li al Miquel si pensava en ells (com que no llegeix el Flux, no podia saber per quin camí estrany m'havia embrancat), però em sembla que diria que no, perquè m'ha explicat que de fet es tracta de l'inici de les seves memòries literàries, tal com es podrà comprovar el dia que apareguin publicades. En tot cas, que consti que l'article de Palol no anava per ningú en concret, i que el pretítol no és pas d'ell. M'ha autoritzat a fer-ho públic. Heus-ho ací.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.