dimecres, 13 de gener de 2010

ESPAÑOLA ESPAÑOLA

Jo intento deixar-ho, els ho prometo, però si et van posant la temptació al davant i s'hi rabegen ja em diran com ens ho farem els pobres catalans errats per donar-nos de baixa de l'obsessió identitària.

L'altre dia, per exemple, mentre esmorzava i m'informava en un anunci a pàgina dreta sencera i amb colors sobre els "numerosos servicios disponibles a través de internet" gràcies al DNI electrònic (l'anunci era al diari català de més tirada, però respectava la llengua del mitjà), els ulls se me'n van anar cap a la mirada somrient de la noia amb cua del carnet, i ves, vaig voler saber com es deia. Carmen Española Española, per servir-los. Em vaig fregar els ulls. "Española Española" encara, ja se sap que és una combinació de cognoms molt habitual, però Carmen... Això ja és massa, no? I com a bon obsès em vaig posar a remenar a internet i em vaig trobar que la majoria dels anuncis ordinaris de la campanya del Ministerio no duen nom propi, però que quan ho han de personalitzar hi posen aquest d'una noia nascuda el 7 de gener de 1980, que deu ser filla de l'altra Carmen Española Española que he trobat a Google i el retrat de la qual els adjunto, nascuda en aquest cas l'any 1949 (com que el cognom és tan habitual no ens ha d'estranyar que s'anés a casar amb un altre Española, el que continuo trobant curiós és que tots dos fossin melòmans i tinguessin el punt afrancesat de posar Carmen a la filla). Perquè no deurà ser la "Carmen Española Madurita Guapa (masajes-eroticos)" que trobo en una pàgina que no goso enllaçar aquí, oi?

Ja ho veuen: arreu veiem visions, els identitaristes... I llavors, mentre passava pàgina prometent-me no tornar a fixar-me en res encapçalat per una bandera durant com a mínim vint-i-quatre hores, insospitadament no vaig poder evitar que em vingués a la ment un nom: què se'n deu haver fet del bon Víctor Sauler Portal?

RESSONS
¿On és Víctor Sauler Portal?
¿Dónde está Víctor Sauler Portal?

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió